[otw_shortcode_content_toggle title=”ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ” opened=”closed” icon_url=”http://www.apdigital.gr/wp-content/uploads/2014/09/icon_10.png”]Ο αρχικός μας σκοπός είναι να κάνουμε το eshop μας όσο πιο έυκολο στον χρήστη, και σε αυτό το σκοπό θα μας βοηθήσετε και εσείς με την πάροδο του χρόνου. Η παραγγελίες γίνονται μονάχα απο το eshop πηγαίνοντας απλά στο προϊόν που επιθυμείτε, βάζοντας τις διαστάσεις και τις τροποποιήσεις που χρειάζονται εκάστοτε και επικυρώνοντας τα περιεχόμενα του καλαθιού σας. Τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουμε εμείς.[/otw_shortcode_content_toggle]
[otw_shortcode_content_toggle title=”ΠΛΗΡΩΜΗ” opened=”closed” icon_url=”http://www.apdigital.gr/wp-content/uploads/2014/09/icon_6.png”]Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής προς το παρόν είναι είτε μέσω αντικαταβολής όταν παραλαμβάνετε την παραγγελία σας είτε μέσω paypal.[/otw_shortcode_content_toggle]
[otw_shortcode_content_toggle title=”ΑΠΟΣΤΟΛΗ” opened=”closed” icon_url=”http://www.apdigital.gr/wp-content/uploads/2014/09/icon_4.png”]Η αποστολή της παραγγελίας σας γίνετε με το συνεργάζομενό μας πρακτορείο Παπαδάτος, ή με επιμέρους πρακτορεία για τις απόμακρες περιοχές.[/otw_shortcode_content_toggle]
[otw_shortcode_content_toggle title=”ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ” opened=”closed” icon_url=”http://www.apdigital.gr/wp-content/uploads/2014/09/icon_7.png”]Για την τοποθέτηση των αυτοκόλλητων, των ταπετσαριών και όλων των λοιπών προϊόντων μας (όπου αυτή χρειάζετε) θα ενημερώνετε απο σχετικό εικονίδιο που θα βρίσκετε μέσα στο προϊόν.[/otw_shortcode_content_toggle]
[otw_shortcode_content_toggle title=”ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ” opened=”closed” icon_url=”http://www.apdigital.gr/wp-content/uploads/2014/09/icon_3.png”]Ο λογαριασμός είναι αναγκαίος για την ολοκλήρωση της παραγγελίας και πρέπει τα στοιχεία του να είναι αληθή και ορθά για να αποφευχθούν τυχόν λάθη. Γιαυτό πάντα να ελέγχετε τα στοιχεία σας καθώς τα εισάγετε.[/otw_shortcode_content_toggle]
[otw_shortcode_content_toggle title=”ΛΑΘΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ” opened=”closed” icon_url=”http://www.apdigital.gr/wp-content/uploads/2014/09/icon_1.png”]Στην περίπτωση που έχει γίνει κάποιο λάθος στην παραγγελία σας και το προϊόν που λάβατε δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, τότε αναλαμβάνουμε την διόρθωσή της χωρίς καμία επιβάρυνση απο εσάς. Απλά θα επικοινωνείσετε μόλις λάβετε την παραγγελία και εντός 2 εργάσιμων μέσω email αρχικά και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. Στην περίπτωση που έχετε κάνει κάποιο λάθος στην εισαγωγή της παραγγελίας πρέπει να επικοινωνείσετε άμεσα μέσω email, στην περίπτωση που δεν έχει πραγματοποιηθεί η παραγωγή της μπορούμε να την ακυρώσουμε και να εισάγετε τα σωστά δεδομένα της παραγγελίας για να την προχωρήσουμε εκ νέου. Στην περίπτωση που έχει πραγματοποηθεί η παραγωγή θα επικοινωνείσουμε ώστε να βρούμε την βέλτιση λύση.[/otw_shortcode_content_toggle]
[otw_shortcode_content_toggle title=”ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΕΝ ΕΞΕΛΙΞΗ” opened=”closed” icon_url=”http://www.apdigital.gr/wp-content/uploads/2014/09/icon_2.png”]Μπορείτε να παρακολουθείσετε την εν εξελίγη παραγγελία σας στο σχετικό μενού του λογαριασμού σας. Εμείς θα σας ενημερώνουμε φυσικά μόλις η παραγγελία σας προχωράει στα επίπεδα παραγωγής εώς και αποστολής της.[/otw_shortcode_content_toggle]